Система керування вмістом (скорочено СКВ або англійською — CMS) є невід’ємною частиною організації будь-яких веб-сайтів, включаючи інтернет-магазини. Від того, яку саме систему ви оберете для створення власного проекту, багато в чому буде залежати якість сайту, а також зручність роботи з його вмістом. У цьому матеріалі ми поговоримо про основні недоліки та переваги інтернет-магазину на OpenCart, WordPress чи інших популярних CMS.
Стислий огляд найбільш популярних CMS систем
Наразі існує близько 10 відомих сервісів такого типу, але ми зупинимось лише на трьох найбільш цікавих:
- WordPress. Займає лідируючу позицію протягом багатьох років. WordPress дозволяє створити торговий майданчик, де буде представлено не більше 10000 товарів, що зумовлено деякими нюансами роботи бази даних. Для нього характерна астрономічна кількість плагінів на будь-який смак, однак відсутність офіційної підтримки та висока вразливість до атак відлякує деяких потенційних користувачів.
- OpenCart. Створення магазину на OpenCart може бути складним для новачка, однак більшість досвідчених користувачів надає перевагу саме цій платформі — для неї притаманна добра SEO-оптимізація, відсутність обмежень за кількістю продуктів та розділів, зручна адмінпанель, а також великий вибір безкоштовних тем. Серед недоліків варто зазначити доволі слабкий рівень підтримки користувачів.
- Joomla!. Не настільки «доброзичлива», як попередні два варіанта, однак для невеликих інтернет-магазинів ця платформа є справжньою знахідкою — вона повністю безкоштовна та доволі проста у використанні. Для створення великого каталогу вам доведеться встановлювати платні плагіни.
Від трійки лідерів дещо відстають за популярністью декілька інших систем, а саме — Drupal, PrestaShop, Magneto та OsCommerce.
На що слід звернути увагу при виборі CMS?
Якщо ви хочете створити дійсно якісний та зручний для вас комерційний сайт, слід звертати увагу на такі нюанси:
- Простота у використанні. Найбільш простим для новачків вважається WordPress. Більш досвідчені підприємці найчастіше використовують OpenCart або Joomla!.
- Популярність. Не варто «вигадувати велосипед» — довіряючи популярним сервісам ви навряд чи потрапите у халепу. Також для відомих CMS характерна велика кількість плагінів та шаблонів, створених зусиллями ком’юніті.
- SEO-friendly. Мова йде про те, наскільки платформа дружня до оптимізації — чи підтримує вона створення «людських» URL, дозволяє регулювати швидкість завантаження та інше.
Також не варто забувати і про ціновий фактор. Розробка e-commerce проєктів можлива як на платній, так і на безкоштовній платформі. При цьому безкоштовні системи майже ніколи не поступаються своїм платним аналогам за фукнціоналом, але у комерційного варіанту є важлива перевага — наявність повноцінної підтримки клієнтів.