Бренд Nike за час свого існування створив чимало кросівок. Проте саме модель Nike Air Force 1 стала флагманською. Загалом, так і мало статись, адже у назву було покладено позивні літака президента Сполучених Штатів. Тож і ця модель стала першою, яка так довго протрималась на ринку взуття.
Історія створення Nike Air Force 1
Перша пара моделі потрапила до споживачів у 1982 році і мала стати взуттям для баскетболістів. Саме під потреби цього виду спорту була розроблена технологія Air – у 1979 році дизайнерами бренду було створено спеціальну капсулу зі стиснутим повітрям, яка надзвичайно якісно амортизувала всі рухи. Завдяки цьому ноги спортсменів менше втомлювались від стрибків та бігу.
Проте цей винахід ще й змінив загальний зовнішній дизайн, зробивши його дещо незвичним. Так, підошва потовщена майже у два рази супроти конкурентів. Втім, його функціональні якості дуже швидко оцінили належним чином – кросівки стали користуватись попитом.
Перші моделі було створено високими – для спортсменів була дуже важливою якісна фіксація гомілок. Коли популярність моделі стала поширюватись на повсякденний вжиток – додатково розробили кросівки середньої висоти, до кісточок. Останньою на ринок вийшли “низька” модель, яка, втім, стала чи не найпопулярнішою серед усіх інших.
Технології виробництва кросівок
“Повітряна подушка” була не єдиною інновацією, яку втілили у цій моделі. Було кардинально змінено малюнок протектору – замість звичайної “ялинки” були вперше застосовані кола. Це також був розрахунок на баскетболістів – така підошва була зручною для поворотів та балансування.
Також вперше саме на Nike Air Force 1 https://sportkingdom.com.ua/originalni-krosivki-nike-air-force/ було застосовано перфорацію на носках взуття. Це була досить ефективна вентиляція, яка згодом знайшла застосування у багатьох інших виробників, не лише у Nike. На той час ця технологія також стала революційною.
Вдалий маркетинговий хід
На той час планувалось, що виробництво нової моделі триватиме лише рік – згодом вона мала поступитись місцем новій. Такою була політика компанії до створення Nike Air Force 1. Однак саме на цих кросівках спробували новий маркетинговий хід – їх зробили різнокольоровими. Більше того, за акцією “колір місяця” щомісяця випускали новий відтінок, який чи не в перший же день розмітали з прилавків прихильники. Такого успіху від акції навіть не очікували. Тож коли припинили за планом виробництво моделі – саме фанати Nike Air Force 1 почали вимагати продовження.
Наразі ця модель є не лише найпопулярнішою за продажами. Вона є найрізнокольоровішою. За ці роки було випущено не менш як дві тисячі різних поєднань кольорів кросівок Nike Air Force. Деякі знаменитості рекламували спортивне взуття у власноруч розроблених відтінках.
Тепер це найбільша колекція у бренду Nike, якщо взяти до увагу кольори та три типи моделей. Ці кросівки вже стали легендарними – їх знімали у своїх кліпах популярні співаки, інші відомі особи проводили фотосесії саме у цьому взутті. Вони досі користуються попитом в Україні та по всьому світі в цілому, незважаючи на досить серйозний вік як для моделі кросівок.Придбати нову пару Nike Air Force 1 завжди можна в інтернет-магазині Sportkingdom – тут є досить широкий вибір кольорів.